“Kuidas tarbijad otsustavad ja mis neid mõjutab.”

“Kuidas tarbijad otsustavad ja mis neid mõjutab.”

Kõige olulisem osa turundusest on inimese käitumise mõjutamine. Kuidas panna tarbijad ostma, muutes nende arvamusi ja hinnanguid. Kuidas panna nad käituma soovitud viisil?

Seminaril käsitleme olulisemaid mõtlemis- ja otsustusvigu. Õpime eristama teadvustatud ja teadvustamata otsuseid. Näidete varal analüüsime otsuste aluseks olevat majandusinfot ja hinnakujunduse, sh turundamise võtteid. Hannes Kuhlbach, kinnisvaraekspert ja kliiniline psühholoog, on täiendusõppeprogrammi "Kinnisvaraturg ja -äri I, II" külalisõppejõud alates 2002.a., kel on magistrikraad nii ärijuhtimises (TTÜ 1998) kui psühholoogias (TLÜ 2015)