"Väärtuspakkumise disain: võti müügitulu ja kasumlikkuse suurendamiseks."

"Väärtuspakkumise disain: võti müügitulu ja kasumlikkuse suurendamiseks."

Seminar  keskendub praktilistele tööriistadele, mis aitavad luua kliendikeskset väärtuspakkumist ja tugevat ärimudelit. Osalejad õpivad analüüsima klientide vajadusi, eristuma konkurentidest ja disainima pakkumist, mis suurendab müügitulu ja kasumlikkust. Koolitus sobib nii alustavatele kui ka juba tegutsevatele ettevõtjatele, kes soovivad oma äristrateegiat muuta tõhusamaks.

Sirle Truuts, ettevõtja aastast 2008 ning ettevõtlusainete õppejõud nii Tallinna Tehnikaülikoolis ja Tallinna Ülikoolis. Kogu tema töö- ja ettevõtlusalane karjäär on olnud seotud inimeste ja ettevõtetega, töötades nii spetsialisti, juhi kui ettevõtjana. Viimasena on lektor pakkunud raamatupidamisteenust, äriplaanide kirjutamist kui ka ettevõtluskoolitusi. Samal ajal on uudishimu viinud teda pidevalt välja mugavustsoonist, sundides kompama piire ja vastu võtma väljakutseid, mille teostus sõltus tugevast tahtejõust ja sihikindlusest. Samuti on Sirle kogenud ka ebaõnnestumisi, mis on toonud nii rahalist kahju kui ka viinud teda läbipõlemiseni. Väljakutsetega tegelemist on toetanud uskumus, et kõik on lahendatav ja tugeva tahtejõu abil on kõik võimalik.  Sirle on uudishimulik ja ettevõtlik, kes näeb raskustes võimalusi.

Hetkel on tema ettevõtte peamiseks fookuseks digitaalsete informatsioonitoodete loomine, ettevõtlusraamatute kirjutamine ja e-koolituste keskkonna arendamine.

Sirle Truuts on lõpetanud õigusteaduse (diplom, Tallinna Majanduskool), ettevõtluse ja ärijuhtimise (bakalaureuse kraad, EBS) ning turunduse ja müügijuhtimise (magistrikraad cum laude, TalTech).