"Ettevõtte visuaalne keel – sõnadeta, kuid mõjus suhtlus"
Seminari juhib Tiina Hiob, TLÜ BFMi reklaamiteooria teenekas lektor ja räägime organisatsiooni, näiteks ettevõtte, visuaalsest kommunikatsioonist – avalikust suhtlusest, kus sõnu ei kasutata, aga palju saab öeldud. Erinevate näidete varal avame organisatsiooni visuaalse keele kujundamise alused ning kaardistame esimesed vajalikud sammud, samuti võimalused ja trendid. Seminari tulemusel: - on osaleja kursis organisatsiooni visuaalse keele kujundamise põhitõdede ja protsessidega; - teab ja oskab osaleja arvestada organisatsiooni graafilisele identiteedile esitatavate sisu- ja vorminõuetega; - omab osaleja esmaseid eeldusi, et kriitiliselt analüüsida organisatsiooni visuaalset kommunikatsiooni lähtudes maine, kuvandi ja turunduse eesmärkidest.