"Ettevõtte visuaalne keel – sõnadeta, kuid mõjus suhtlus"

"Ettevõtte visuaalne keel – sõnadeta, kuid mõjus suhtlus"

Seminari juhib Tiina Hiob, TLÜ BFMi reklaamiteooria teenekas lektor ja räägime organisatsiooni, näiteks ettevõtte, visuaalsest kommunikatsioonist – avalikust suhtlusest, kus sõnu ei kasutata, aga palju saab öeldud. Erinevate näidete varal avame organisatsiooni visuaalse keele kujundamise alused ning kaardistame esimesed vajalikud sammud, samuti võimalused ja trendid.
Seminari tulemusel:
- on osaleja kursis organisatsiooni visuaalse keele kujundamise põhitõdede ja protsessidega;
- teab ja oskab osaleja arvestada organisatsiooni graafilisele identiteedile esitatavate sisu- ja vorminõuetega;
- omab osaleja esmaseid eeldusi, et kriitiliselt analüüsida organisatsiooni visuaalset kommunikatsiooni lähtudes maine, kuvandi ja turunduse eesmärkidest.