“Tööriistad tähendusrikaste sõnumite loomiseks kliendile – vähem müra ja rohkem selgust”

“Tööriistad tähendusrikaste sõnumite loomiseks kliendile – vähem müra ja rohkem selgust”

Neveli Niit, TLÜ BFMi külalislektor ja koolitaja räägib, kuidas vältida segadust tekitavat turundust, panna klient oma loo keskmesse ning luua narratiiv, mis aitab eristuda ja mõju avaldada. Tugev lugu on ettevõtte kasvu ja usalduse alus, kuid kuidas seda esitada nii, et selle keskmeks on klient? 

Seminari tulemusel: oskab kasulikke tööriistu rakendada ning on nendega läbinud mõned harjutused, kuidas oma ettevõtte sõnumit struktureerida ja selgemaks muuta; õpib, kuidas lugu toetab ettevõtte müüki;  mõistab, milliseid vigu vältida, et hoida klientide tähelepanu ja kasvatada kaasatust.